Re: 64 bity czy 128 bitów?

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 00:40:47 MET DST

Sander napisał(a):

> I to byłoby najlepsze rozwiązanie, bo jeżeli na innej płycie/chipset'cie
> taktowanie będzie takie samo, wtedy można przyjąć że firmware karty został
> poddany modyfikacji, a jeżeli taktowanie będzie inne, to w takim układzie
> ściadczy to o winie Twojego chipsetu ... wtedy kombinuj
> z najnowszymi/innymi driverami VIA 4in1.

Na stronie Leadteka
http://www.leadtek.com.tw/eng/3d_graphic/specification.asp?pronameid=34&lineid=1&act=2
znalazłem coś, co pasuje do mojej karty:
- identyczne opakowanie (choć to jeszcze o niczym nie świadczy)
- RAMDAC 350 MHz
- przepustowość 3,2 MB/s
- ilość pamięci
Brakuje tylko zdjęcia karty - ale to znalazłem na
http://1klik.pl/sklep/Karty_graficzne_AGP/Karta_graficzna_LEADTEK_WinFast_A340_T128L_GF_FX5200_128MB/c575/p383762/
Nie podają szerokości magistrali więc sądzę, że jest ona 64 bitowa bo w
przeciwnym wypadku piszą otwarcie: 128 bitów.
Co dziwne, dla modelu 340 TD specyfikacja na stronie Leadteka też podaje
niestandardową przepustowość: 6.4 MB/s.
Chyba jednak moja karta jest 64 bitowa, tylko lekko podkręcona fabrycznie.
Cóż, czeka mnie przekonywanie sprzedawcy do przyjęcia zwrotu...

JaromirD

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".