[ot] Problem z laptopem

Autor: Marcel <mcyprys_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 22:21:03 MET DST

Witam. Od razu przepraszam, że piszę na tą grupę, ale nie wiedziałem gdzie
napisać. Mam problem z laptopem i pilnie potrzebuję pomocy. Posiadam
Fujitsu-Siemens'a Amilo A 1600 z procesorem AMD Athlon XP-M 1600 +, 256 Mb
pamięci, Radeonem IGP 320M i dyskiem 40 Gb Fujitsu. Zainstalowałem na nim
XP'eka i wszystko było ok. Potem zainstalowałem HoMM 4 i odpaliłem.
Zarzuciłem grę i po pierwszej turze komputer zawisł. Dioda od dysku paliła
się non stop przez długi czas i nic się nie działo. Miękki reset nie
podziałał, więc przytrzymałem przycisk power. Po 4 sekundach komp się
wyłączył. Odczekałem chwilę i spróbowałem go odpalić. I tu właśnie mam
problem. Dioda zasilania się świeci, sprawdza napęd dvd, nie słychać żeby
czytał dysk, ale najważniejsze jest to, że nie mam obrazu. Jest czarny ekran
cały czas. Nie zgłasza się nawet bios. Nie wiem co z tym zrobić. Wątpię,
żeby matryca nagle padła. Wiem, że to głupie pytanie, ale co wg Was mogło
paść?? Procek, bios, pamięć?? Może ktoś z Was miał podobne objawy?? Co o tym
sądzicie?? Jeśli okaże się, że będę musiał go oddać do serwisu, to jaki
serwis w Wawie polecacie?? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.