Re: Dual Channel (interlaved)

Autor: oMULEc <szymon_at_onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 22:12:57 MET DST

> Co to znaczy, to ja wiem, pytalem sie raczej o co tu chodzi w tym
> konkretnym wypadku...

Dual ma sloty zorganizowane parami. Z tego wzgledu stosuje sie trik
zwiekszajacy szybkosc. Dane nie musza byc przesylane po kolei, tylko
obrazowo ujmujac w dwu ciagach w tym samym momencie. To tak jak na
dwupasmowej drodze. Jest wiec po prostu szybciej.
A interleaved wzielo sie stad ze przeplot istnieje w adresowaniu jak
mniemam.

oMULEc