Re: Sempron 2500+ 64 bit czy Barton 2500 +

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 20:39:08 MET DST

zes pisze:

> Użytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisał w wiadomości

> socket
>>

> to bedzie ciut wiecej niz ,,troche'' :)
> myslalem tez o takiej opcji: sempron 64
> + taka plyta:
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=62620456
> jest ona ciekawa bo podobno umozliwia migracje
> z gniazda 754 na 939...Teoretycznie wiec mozna sobie
> kupic taka plyte i tanszego semprona 64 a jak kasy przybedzie
> wymienic go na athlona 64.... Teoretycznie bo jakos nie widze
> by z tymi plytami dodawano przejscowki s754--> s939....
> [...]

Ja bym się w to nie pakował. Jak będziesz chciał zmienić CPU, to płyta i tak
będzie przestarzała, a nową kupisz za 200 zeta. Jeśli uważasz, że Athlon 64
jest w tej chwili to po prostu kup Semprona 64 i jakąś nie najdroższą, ale
markową płytę (~200 zł to dobra cena za płytę do domowego komputera).

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl