Re: DVD Pioneer - dlaczego nie odtwarza :(?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 18:27:09 MET DST

> Ta grupa do tego też jest dobra.
> Problemy z nagrywarkami ma wiele osób i warto chyba,
> aby winni ponosili kary, nie niewinni nabywcy. :)

Oczywiście, też jestem za. Jednak w życiu można zetknąć się z różnymi
problemami związanymi (lub nie) z informatyką, której działką jest sprzęt
komputerowy. Gdyby wszyscy pisali o wszelkich tematach bardzo luźno
związanych ze sprzętem komputerowym, ta grupa dyskusyjna stałaby się w
zasadzie śmietnikiem. Dlatego powstało wiele grup dyskusyjnych, których
nazwy sugerują tematykę. Problem rękojmi i gwarancji, na sprzęt komputerowy
i nie tylko, raczej podchodzi pod tematykę prawną, dlatego sugeruję zapytać
na odpowiedniej grupie. Co więcej - na takiej grupie zapewne szybciej padnie
satysfakcjonująca odpowiedź.

Paweł