Re: Logitech UltraX i RX300 ?

Autor: W.Tyszka <w_tyszka_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 18:24:12 MET DST

> UltraX to klawiatura i mysz ! Mam obie x 2.

Zgadza się -- tą nazwą jest sygnowana i klawa i mysz.

> Bardzo jestem zadowolony.
> Logitech to porządna firma !

Powiedzmy, że chodzi mi o bardziej dogłębny test. :) Czy przy bardzo szybkim
ruchu myszą kursor na ekranie porusza się losowo?

NIE, przynajmniej nie zauważyłem (a teraz próbowałem kilka razy)

Wszystko też zależy od mousepada, mysz wariuje jak mousepad jest kolorowy,
ale to chyba wszystkie optyczne tak mają. Na białym jest OK

UltraX jest szeroko polecana. NIe jest tak droga jak seria Mx a już ma
świetną jakość - Made by Logitech. Zanim sobie i staremu kupiłem zestaw
UltraX to troche poczytałem - i ten zestaw był szeroko polecany...

W.T.