Re: Jakie głośniki do komputera?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 15:32:39 MET DST

MadMan napisał(a):

> Hej, widzę że znasz się na rzeczy,

Może "znam się na rzeczy" to trochę za dużo powiedziane...

> więc może zdiagnozuj co mam uszkodzone.
> Posiadam wzmacniacz DSS 402 "Zodiak" i mam 2 problemy:
> - trzeszczące potencjometry głośności oraz balansu

Potencjometry do wymiany. Wylutowujesz stary, idziesz z nim do sklepu
elektronicznego i mówisz, że chcesz taki sam.

> - prawy kanał gra jakoś tak... inaczej niż lewy - ciszej i gorsze wysokie
> tony.

To może być także wina tych potencjometrów. Zacznij od ich wymiany (i
tak to musisz zrobić), jeżeli problem nie zniknie... To nie wiem :]

Jakoś tam ustawiłem balansem że jest w miarę, ale jeszcze nie
> zadowala mnie to na 100%. Nie jest to problem głośników - przełączyłem i
> dziwnie zaczął grać lewy, kabla też raczej nie bo sprawdzałem omomierzem i
> opory są równe na każdym przewodzie.
> Mógłbyś może podać rozwiązanie tych problemów?

Wątpię, żebym ci w czymś pomógł, ale "staram się jak mogę, a jak nie
mogę to też się staram".

--
Yakhub