Re: 64 bity czy 128 bitów?

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 14:45:43 MET DST

Michał napisał(a):

> Większej bzdury nie słyszałem. Co ma GPU do szerokości szyny do pamięci?

Prawda; można magistralę "zawęzić" przy tym samym GPU. Ale z drugiej strony
opierałem się na
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html
i tam FX 9200 występuje tylko jako 128 bitowe.

> Zapuść 3dMarka i porównaj wyniki w przeglądarce.

Raczej się nie da: partycję c: mam zbyt małą, by się jakikolwiek zmieścił, a
pod Linuksem raczej nie działa.

> IMO 64bit.

I tego się obawiałem.

JaromirD