Re: DVD Pioneer - dlaczego nie odtwarza :(?

Autor: Joanna <joanna_75WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 14:00:19 MET DST

Tak właśnie zrobiłam bo straciłam już do tego Pioneera cierpliwość. Probowałam
dwóch darmowych softów ale też nie chciał ruszyć. Wymieniłam na LiteOna i
wszystko hula jak trzeba :)
Gość w sklepie powiedział, że wymienić można do tygodnia. Nie wiem czy to tylko
ich reguła, czy ogólnie obowiązująca.

Pozdrawiam,
Joanna