jaki najwiekszy dysk moge zalozyc na plyte?

Autor: akanid <akanid.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 13:41:01 MET DST

Witam

Chce kupic nowy dysk 200GB Samsunga lub Seagate. Nie mam SATA wiec tylko ATA
moze byc. problem w tym ze nie wiem czy mi plyta go pociagnie. Czy ktos z
szanownych grupowiczow moglby pomoc mi z tym problemem? Plyta to Gigabyte
7N400E-L. Nie jestem pewien ale chyba juz kiedys podlaczalem do niego dysk
120GB i chodzil ale to nie jestem pewien bo pamiec zawodzi :(. Przechodzac do
rzeczy moje pytania:

1.) Czy moja plyta pociagnie dysk 200GB?
2.) Jak to sprawdzic nie majac odpowiednio duzego dysku pod reka?
3.) Czy sa jakies programy co potrafia to sprawdzic? Jakie?