Re: malo pamieci?!?! i czemu restarty :///

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 13:07:04 MET DST

> Możesz rozwinąć? O co chodzi z flashem na GG. I jak to włączyć/wyłączyć?

w gadu masz reklame nad okienkiem rozmowy -- moze to byc gif lub flash .

jak zainstalowalem win xp to tam po nacisniecu ctrl-shift-esc masz
menadzera zadna i moze one tobie pokazywac ile dany progam zuzywa pamieci . no
i okazalo sie ze gadu ( 6.1 ) im dluzej dziala tym wiecej pamieci zluzywa (
nie wiem czy ten sam efekt wystepuje w gadu 7 bo nadal mam wylaczonego
flasha ) .

nazywa sie to w gwarze programistow wyciekiem pamieci ( nie zwalnaieniem
pamieci przydzielonej dynamicznie ) .
jak nie bylo reklamy we flashu -- to progam nie zajmowal coraz wiecej
pamieci . najgorsze bylo to ze zamkniecie koienka z rozmowa tez nie
powodowalo zwolienia tej zajetej pamiec ( wlasciwie to nie samo gadu moglo
powodowac ten wyciek a kontrolka IE ktorej uzywa gadu do wyswietlanai
flasha , albo sam flash ) .

w win xp mozesz wylaczyc wyswielanie flasa w opcjia IE ( wyylaczenie flasha
w IE powoduje tez brak flasha w gadu ) .

w win ME uzywalem do tego nakladki na IE Maxthon -- tam w opcjiach
wylanczalo sie pobierania flasha .