Re: Kolory plyt

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 11:51:59 MET DST

katan napisał(a):
> Witam,
>
> Przepraszam ze lekko nie na temat, ale czy mozecie mi powiedziec czy
> sa roznice w trwalosci plyt DVDR? Kiedys mi sie obilo o oczy ze zlote
> plyty sa najtrwalsze, mozecie to potwierdzic?

Witam!
Owszem, ale nie jest ważny kolor. Np firma "Emtec" produkuje płytki,
których warstwa odbijająca została wykonana z 24 karatowego złota, są
drogie, ale przeznaczone do długotrwałej archiwizacji z "dożywotnią
gwarancją" cokolwiek by to miało znaczyć.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl