64 bity czy 128 bitów?

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 11:38:03 MET DST

Witam

Kupiłem wczoraj kartę graficzną Winfast A340 T (na FX 5200). Teoretycznie ma
mieć magistralę 128 bitową - tak wynika ze specyfikacji chipsetu i tego, co
powiedział sprzedawca :-) Na pudełku nie ma nic na ten temat. Sprawdziłem
programami nvidia tuner i everest i oba pokazują, że karta ma magistralę
64 bitową. Co ciekawe pod Linuksem nv_clock pokazuje 128 bitów. Wiem, że
swojego czasu pojawiły się "wykastrowane" karty na FX 5200 ale były to
głównie karty niemarkowe. Nie sądziłem, że Winfast też się do takich
zalicza.
Wie ktoś jak to z tym jest naprawdę? W końcu jaką mam kartę: 64 czy 128
bitową?

JaromirD

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".