Re: Nowy procek AthlonXP3k+ i problem z nim

Autor: LiT <ltkascha_at_op.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 11:28:59 MET DST

Dnia 03.09.2005, o 10:27 oMULEc napisał(a):

> A moze timingi wyzylowane? Zobacz co mozesz zmienic w biosie, moze i pamieci
> mozesz asynchronicznie do szyny ustawic wiec znajdziesz winowajce.

Właśnie na to wpadłem. :) Nie timingi bo szło wg SPD ale włączyłem
asynchronicznie do FSB. Pamięć na 266 a procek na 333. Mam jeszcze
możliwość puszczenia pamięci na 278 czy coś koło tego, więc też sprawdzę.
Pytanie w takim razie: jeśli się okaże, że to pamięci nie działają na 333
choć powinny bez łaski - co można próbować robić? Timingi w dół, napięcie w
górę? Czy jedynie się ich pozbyć i kupić markowe?
Dzięki za sugestię.

--
Pozdro
Tadek