Re: plyta gigabyte GA-7N400S i dysk WD 800 Cawior

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 07:35:16 MET DST

Użytkownik "jazz" <jazzhany@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:lnihh1dln4pukrnig295f185drotjt28ls@4ax.com...

> POmogło jestem zszokowany (te dyski tak maja ??)

Sam kiedyś tak miałem. Otóż jeśli BIOS ma ustawione "AUTO", wybiera tryb
adresowania zgodny z informacjami zapisanymi w MBR. Kiedyś po zainstalowaniu
boot-loadera linuxowego nie mogłem zainstalować windy i linuxowy fdisk
pokazywał nienaturalną geometrię dysku. Po jednokrotnej zmianie na LBA
instalator Windows skorygował MBR (nie pamiętam czy sam czy jakoś pomogłem)
i do dziś jest OK.