Re: geforce 5200Ultimate czy 6200??

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 02:52:56 MET DST

taki wrote:

> Zgadza sie, dlatego napisalem 'raczej'. Sam mialem 9550 ASUS z
> 64 bitowa pamiecia i niewiele ustepowal wydajnoscia dla 9550
> Gigabyte 128bit mojego brata. Nawet niezle sie krecila. Ta regula
> raczej jest sluszna dla jakichs nonamow widocznie, chociaz moze
> tez juz nie.

Nie noname, tylko od konkretnych modeli - wszystko zależy od tego jak
karta jest zbudowana: jaki ma GPU, pamięć, taktowanie, co poobcinane i
inne takie duperele...
Patrzy się na kilka zmiennych, porównuje, troszkę myśli i wybiera
najlepsze rozwiązanie - ot i cała filozofia.

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl