Zalman CNPS 7000B-Cu hałas

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 00:46:03 MET DST

Czy to normalne, że Zalman CNPS 7000B-Cu strasznie piszczy
przy ok. 1400 obr./min? Pisk nie jest głośny, ale jest dla mnie
ciężki do zniesienia. Trudno mi określić dokładną częstotliwość,
ale jest to powyżej 14KHz. Wcześniej miałem boxowego CoolerMastera.
Dźwięk był głośniejszy ale dużo bardziej przyjemny dla ucha.
Czy mata wygłuszająca, np. AcoustiPack da radę wytłumić tego
Zalmana, czy szukać innego chłodzenia? Co polecacie?
(wodnego itp. nie chce).

--
Mr.FX [ myryfykysy ]