Re: Problem z dyskiem Seagate ST340016A

Autor: Pagi <pagi_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 00:16:09 MET DST

Użytkownik "oMULEc" <szymon@onet.pl> napisał w wiadomości
news:dfacsh$psk$1@news.onet.pl...

> Kaplica, chociaz chodzily bujdy o naprawianiu mechaniki. Jakos nigdy nie
> moglem sobie wyobrazic jak mozna przy pomocy normalnie dostepnych narzedzi
> cos takiego naprawiac, ale... Polak podobno potrafi.
>
> Backup sie nazywa zbawienna technologia ktorej pewnie nigdy nie
> zastosowales. Bo jesli chodzi o sprzet to wedlug mnie skonczy sie na
> kupnie nowego.
>
> oMULEc

Technologie backupu stosuje systematycznie, wiec nie chodzi tu o dane lecz o
sprzet... poprostu pytalem czy jest jeszcze szansa naklonic ten dysk do
działania...
Jesli nie, to trzeba kupic nowy, ale zawsze lepiej zapytac zanim wyda sie
niepotrzebnie pieniazki... wzlaszcza ze ani wiekszy, ani szybszy dysk nie
jest mi potrzebny.

Pozdrawiam,
Pagi