Słuchawki z mikrofonem + Audigy 2 ZS

Autor: Nova <mb00_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 22:44:47 MET DST

Witam.
Mam problem z podłączeniem słuchawek z mikrofonem, żeby przez
Skype pogawędzić, do karty SB Audigy 2 ZS. Problem nie dotyczy
do końca mnie bo ja mam u siebie podłączenie troszkę inaczej
rozwiązane. Ale do sedna...
Znajomy ma w wyjście analogowe Line-Out 1 podłączoną wieżę,
Line-Out 2 i Line-Out 3 są chyba do podłączenia dodatkowych
głośników a nie urządzeń zewnętrznych, przynajmniej w nich
wieża nie gra. W manualu jest napisane że Line-Out 1 jest
jednocześnie wyjściem na słuchawki.
Skoro jest tam wpięta wieża to gdzie podłączyć słuchawki z
mikrofonem? Można niby puścić dźwięk ze Skype na głośniki ale
wtedy pogłos będzie. Przez SPDIF nie da rady podłączyć bo w
wieży nie ma cyfrowego wejścia. A przełączać wtyczkę z wieży
na słuchawki za każdym razem gdy chce pogadać to trochę bezsensu.
Miał ktoś może podobny problem? I jak sobie z nim poradził?