Re: Czy jest zasada doboru grafiki do chipsetu?

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 22:26:59 MET DST

> Jesli lubisz klopoty i czasem niespodzianki, to kupuj Via. A tak
> praktycznie tylko nForce w kazdej postaci.

były czasy, kiedy to NForce miało mankamenty. Przełom NF 1 NF 2. Mimo to
wtedy też nikt nie narzekał. Grzało się i wcale nie wychodziło lepiej w
testach od KT400 czy KT600 (benchmark.pl)
Czyżby nagła zmiana? Ja chętnie przesiądę się na ten układ, jeśli
rzeczywiście jest tak dobry jak wielu mówi.
P.S. Skąd ta negacja VIA? Przecież to dobre układy od wielu lat....

BR