problem z odczytem.

Autor: Paweł <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 18:38:13 MET DST

Posiadam od jakiegoś czasu nagrywajke DVD,
 żadko coś nagrywam
 ale postanowiłem archiwizować mp3.
 nagrałem 4.5 GB, bezpośrednio wszystkie kawałki na płytce, ( verbatim)
nagrała sie wzorowo, wrzuciłem do łóżka, na wypadek jakby dysk padł.
Potem postanowiłem muzyke z dysku usunąc- ( przecież mam na DVD:)
 i po 3 miesiacach wkłądam płytke-= a tu probem z czytaniem... NIby
otwiera - baaaasrdzo wolno- w końću daje kopiuj, czasami w bólach
zgra może ze 5 mp3 i pisze bład CRC.
i tyle.
Czy jest szansa na odzyskanie tych danych ? TO wina płyty ?
 Inne płytki bezproblemowo czyta.