Re: prosze o ocene

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 17:55:08 MET DST

"Kaldachar" df795n$itd$1@inews.gazeta.pl

> A nie lepiej kupic normalny procesor i używać ??
> Po co to podkręcanie . Ludzie dajcie spokój .

Bo:

 -- za podkręcanie softu nie trzeba płacić pieniędzmi,
    ale pomysłowością, wiedzą (do której dostęp jest
    teraz łatwy) i pracą
 -- za ,,normalny procesor'' trzeba zapłacić pieniędzmi;
    za ,,normalny procesor'' trzeba zapłacić pieniędzmi,
    za płytę trzeba zapłacić pieniędzmi, za pamięć trzeba
    zapłacić pieniędzmi...

Na mnie rzymskokatoliccy duchowni wydali wyrok, zgodnie z którym nie
mogę zarobkowo pracować i udzielać się w życiu tak zwanym publicznym,
więc i mam kłopoty finansowe. Co prawda także zabronili mi (i to wielokrotnie)
myśleć, ale na szczęście ja ich wyroki mam w stosownej szufladzie, ;)
i myśleć nie przestaję. :)

Duchowni są na tyle cwani, że chcą mnie zabić rękami ludzi, którzy mnie
nienawidzą. :) Problem jednak w tym, że ogólna nienawiść duchownych -- chroni
mnie przed nienawiścią tych, którzy by mieli mnie zabić. :) A dlaczego?
A dlatego, że zapisałem w testamencie cały swój dobytek tym duchownym
i testament ten im (a raczej ich przedstawicielowi) wręczyłem, sądząc
mylnie, że będą owi duchowni chronić moje życie z Miłości pobudek. :)

Wprawdzie się pomyliłem co do intencji ochrony, ale co
do skuteczności ;) -- nie: :)

 -- Jeżeli umrę -- cały mój dorobek znajdzie się w rękach duchownych.
 -- Skoro duchowni nienawidzą mnie, choć jestem ich dobroczyńcą i darczyńcą,
    o czym wiedzą, będą także nienawidzić tych, których wyznaczyli do zabicia
    mnie i po prostu ich wyrzucą na tak zwany bruk, jako że ludzie ci mieszkają
    w moim mieszkaniu. :)

Niby mógłbym to mieszkanie sprzedać, ale wolę pracować i zarabiać na życie. :)
Inni mi radzą sprzedaż samochodu, jeszcze inni wiele innych mają pomysłów...

A ja -- po prostu :) pójdę do pracy :) i będę zarabiał na swoje utrzymanie
pracą ,,swoich rąk'', :) łamiąc tym samym zakaz wydany przez duchownych
rzymskokatolickich. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'