Re: Czy Hyper Threading jest taki super?

Autor: zch28 <zch28_at_j.wp.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 15:24:31 MET DST

> To wolisz zwiechy? Hmmm, ciekawe czy to się da wyleczyć :)

Od jakiś 30 kompów które przewaliłem przez ręce (zazwyczaj celeron + płyta
na intelu) nie miałem żadnych problemów.
Tego się trzymam bo nie mam czasu na przesiadkę.
Róznica w cenie do mnie nie przemawia (dzięki rabatowi mam święty spokój)
Może ten myk z HT coś zmieni (występuje nie na wszystkich płytach).
Spotkałem się z opinią że to wina źle napisanego programu.

Pozdrawiam
może nie uczulony na AMD a przywiązany do Intela
zch28

PS. Procesor AMD + płyta na VIA = "Świński duet" :-) To były czasy