Re: Czy jest zasada doboru grafiki do chipsetu?

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 14:10:13 MET DST

> Witam,
> interesuje mnie czy jest zasada doboru karty graficznej do chipsetu płyty
> głownej, np. karty ATI ogólnie lepiej działają z chipsetami VIA a karty
> NVidia lepiej sprawują się na chipsetach NForce.
to już nie te czasy gdzie via czy amd gryzły się z kartami nvidii
Jesli kupisz płyte na nforce to nie będzie problemów, grafy nvidii napewną
będą sprawiały problemy na płytach na chipsecie ati. Co do VIA to się nie
wypowiadam bo ostatnio nikt tego nie kupuje.
No chyba że stare KT333 czy KT400 pod socket A, to super płyty :)