BootIT EMBR - jak zlikwidowac?

Autor: Zbig.Drwiega <lin_aquarius_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 13:56:49 MET DST

Na starawy laptop kiedyś chciałem wsadzic nowy dysk 40GB.
Nie został przyjety.
Próbowałem pomóc sobie/im programem BootIT NG
Zainstalowałem wiec jakis jego (BootIT) bootsektor.
Była to wersja ewaluacyjna 30-to dniowa.
Sie też nie udało.
Więc ten projekt na dłuższy czas porzuciłem.
Teraz wróciłem do tego tematu.
Ale ten przeterminowany "ewaluator" mi blokuje dostęp....
Wstawiłem ten dysk do innego kompa z Win2000.
Widzę tą partrycję startową.
Czy mogę ją "po chamsku" skasować,by uzyskać dostęp do dysku- normalny już?
czy też wymagać to będzie zakupu programu (by go odinstalować?)
50$ ....

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848