Samsung 193P Montaż na ścianie. (dla znawców tego monitora)

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 12:51:10 MET DST

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem tego monitora. Niestety mam
problem.... chcę go zamontować na ścianie. Instrukcja jest banalna, nie
rozumiem jednak jednej rzeczy. W zasadzie post ten jest kierowany dla
posiadaczy tego monitora bo ktoś kto tego nie miał nie zrozumie. Do zestawu
na ściane samsung dodał 3 klapki jedna montujesz na sciane a 2 na monitor
zakładasz i monitor wisi. No właśnie "wisi" niestety tu jestem zawiedziony
:( bo monitor jest tak ciężki ze nie od razu spada w dół i nie można go np
wyrególować np: tak na środek. Ale rozwiązali ten problem...powiedzmy
dodając metalową "łapkę" nr 3. No i włąsnie na instrukcji jest pokazane ze
można tą monitor zupełnie wygiąc, niestety ja czuje ewidętny opór. Proszę o
radę czy mam próbować na siłe?czy trzeba coś odblokować. Aha jeśli jest
możliwośc zeby wzmocnić głowne ramię monitora tak , zeby utrzymał się w
"połowie" bez tej "łapki" panel, proszę o info.
Dzięki.