Re: Siec 14 komp. - czy kabel czy radio ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 11:18:17 MET DST

W dniu Fri, 02 Sep 2005 11:04:53 +0200, osoba określana zwykle jako
Sailor pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Witam
>Biuro ma 5 pomieszczen (grube mury z cegly), siec ma obslugiwac
>do 14 komputerow.
>Czy klasc kable, switch'e, czy zastosowac radiowy access point ?
>Odleglosc maksymalna w prostej linii nie bedzie wieksza niz 25 m,
>ale "po scianach" moze przekroczyc nawet 70 m.
>Prosze o rade i podpowiedz jaki sprzet zastosowac (oczywiscie kasa
>gra duza role).

1. NTG
2. Ja bym jednak zrobił porządnie. Czyli kulturalnie okablować, zrobić
szafę krosowniczą (przy okazji można też i telefony puścić) i mieć
święty spokój.
3. FUT-warning

--
  Kruk@ -\                   | Today  is a good day to let down old friends