Re: geforce 5200Ultimate czy 6200??

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 10:39:34 MET DST

PSYLO wrote:
> Wystarczy odrobina chęci i IQ ;)))
> Ja jakoś nigdy nie miałem najmniejszych problemów ze sterownikami
> Radeona, a montowałem tych kart już dziesiątki.
> Tip: http://omegadrivers.net

Czy IQ ma wplyw na to, ze oficjalne sterowniki Ati w najnowszej wersji
robia klopoty? Wydaje mi sie, ze nie. Poza tym o modowanych tez
wspominalem - nie zawsze sa lepsze. Osobiscie wiele problemow nie
mialem, ale wiem jak to wyglada w srodowisku dookola. Poza tym mam
kumpla z karta Ati i Linuksem, to jest dopiero zenada.

--