Re: Jakie głośniki do komputera?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 10:30:00 MET DST

PSYLO wrote:

> Co to znaczy, że wypada lepiej w testach? Mógłbyś wytłumaczyć? Jest
> bardziej wydajny?

Ok. To faktycznie kwestia gustu :)
Muzycznego i optycznego.
Ja mam tylko słuchawki i sobie chwalę - dobre słuchawki biją na głowę nawet
bardzo drogie zestawy głośnikowe (myślę że kilkukrotnie droższe od słuchawek).
Niestety słuchanie na słuchawkach jest męczące (nawet jeśli są to ultrawygodne HP890 Philipsa),
człowiek jest uwiązany do kabla... no i (w czym niektórzy się lubują) nie da się puścić na tym hipshita
tak żeby wszystkie laski w okolicy sikały w majtki :)

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"