Re: Zmiana karty grafiki AGP

Autor: oMULEc <szymon_at_onet.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 09:23:31 MET DST

> Czy odczuje zdecydowana roznice po przesiadce z R9600Pro ??
> Pomozcie, bo nie wiem na co zmieniac...

Bralbym na Twoim miejscu 6600gt, albo 6800 (da sie znalezc tanio).
O ile jakiejs rewolucji nie bedziesz widzial w starszych tytulach, o tyle
nowe gry pod dx9c na pewna beda chodzic szybciej. Nie mowie, ze
radek 9800 jest zly - swego czasu byl najlepszy. Tyle ze 6600gt jest
ogolnie szybsze i cenowo oplacalne.

Sam przesiadlem sie na NV, a wczesniej mialem same ATI (przez lat
kilka). Jakosc obrazu nie gorsza (choc to subiektywna ocena). Co mi
sie nie podoba jedynie to to, ze strumien video jest wyswietlany tylko
na jednym ekranie (albo lcd albo tv) obszedl to ktos?

oMULEc