co z tą pojemnością?

Autor: laik <laik_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 19:10:27 MET DST

(Sorry że NTG Powinno być alt.pl.cdr ale tam mało kto zagląda.)

Kupiłem płytki Esperanza 870 MB, żeby nagrać film mający 721 MB.
Ku mojemu zdziwieniu Nero wyrzucił płytkę z nagrywarki (Liteon 52327S)z
komunikatem że do zapisania jest 721 MB a dostępne miejsce to 702 MB.
Jakie 702 jak na płytce pisze 870??
Dziwne tym bardziej że jakiś czas temu zapisywałem te płytki bez problemu
większą ilością danych niż 700 MB. W innym napędzie to samo.
Wymieniłem więc płytki na Omega 800 MB. Chcę nagrać ten film a tu znów ten
sam komunikat.

Wnioskuję że płytki są dobre ale chyba coś nie tak albo z nagrywarką albo
z Nero.
Poradźcie coś bo już nie wiem co robić?

Laik