Re: Samsung 193P+?

Autor: Slawek G <slawekgl_at_USUNTO.gmx.de>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 18:41:17 MET DST

"Jarod" <blueice@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:devj96$4rt$1@inews.gazeta.pl...
> Heyka
> Czy na chwile obecna w cenie ok 2tys. jest jakis lepszy monitor LCD 19" od
> Samsung 193P+ ? FS P-19 mnie nie interesuje, ze wzgledu na krytykowana
> przez
> wiele osob topornosc. Wole juz samsunga z ditheringiem ;) Czytalem o tym
> monitorze na mva.pl , ale im dluzej czytam ich testy tym wieksze mam
> wrazenie, ze to serwis dla ludzi profesjonalnie zajmujacych sie grafika...
> Bo nie sadze, aby przecietnym ludziom przeszkadzaly szczegoly w ktore oni
> sie zaglebiaja ( nie mowie, ze zawsze ). Chcialbym aby sie wypowiedzialy
> [...]

Ja z kolei przymierzam sie do syncmastera 930BF ktorego mozna dostac ponizej
2000PLN. Widzialem pare recenzji w necie i jeszcze nikt nie narzekal, a czas
reakcji 4ms chwalony jest w wielu zagranicznych serwisach. Jego jedyna slaba
strona jest nie dosc duze nasycenie kolorow. Podobno jest to odczuwalne przy
ogladaniu filmow, ale z paru recenzji ktore widzialem tylko w jednej ten
temat poruszono. Powiedz w czym 193P jest lepszy od 930BF, moze zmienie
zdanie :)

pozdrawiam
Slawek