czym testować CRT??

Autor: kesser <kesser_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 18:23:58 MET DST

Witam
Czy jest jakaś możliwość programowego testowania monitora. Mam AOC 17 ma
już kilka lat i sporo jest eksploatowany mam wrażenie że już siada. Mam
prawie na max rozkręcony kontrast i jasność, a jednak kiepsko widać
szczególnie jak jest ciemny design pulpitu. Do tego stoi w
nasłonecznionym pomieszczeniu i odbija się w nim wszystko i chyba
negatywnie wpływa na obraz.
I dodatkowe pytanie czy prawdą jest, że LCD lepiej radzi sobie w
nasłonecznionych pomieszczeniach??