Re: Problem z karta sieciowa (chyba)

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 17:28:10 MET DST

Użytkownik "dh" <ziger0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:df4a1k$h6u$1@news.onet.pl...
> Konfiguracja mojego Pc
> Windows ME, plyta Asus P4P800-E Deluxe, karta sieciowa zintergrowana z
plyta
> (Marvell yukon gigabit). Net przez siec osiedlowa.
> Problem:
> Ostatnio dzieje sie tak ze wylacza mi sie karta sieciowa i przez pare
> godzina nie ma neta.

1. ustaw w karcie na sztywno 10, 1000 i tak ci nic nie da
2. jak ci sie zatyka po emulu to sciagnij patch, ktory likwiduje limit
polaczen i ustawia jak trzeba 50, a nie 10 ktore ms wrzucil do sp2
http://mitglied.lycos.de/lvllord/EvID4226Patch223d-en.zip
3. jesli uzywasz firewalla to sprawdz czy przypadkiem nie uzywasz 2 na raz
(wylacz ten windowsowy jesli masz inny)
4. sprawdz kabel, zobacz czy na innym jest to samo
5. zobacz czy event viewer nie mowi czegos o polaczeniach sieciowych
6. jak masz tylko internet bez uslug to to wywal klienta ms, dzielenie
zasobow i drukarek, zostaw tylko tcp/ip ustawione na automatyczny przydzial
ip z dhcp

pewnie jeszcze ktos cos wymysli

tbg