PROBLEM ATI radeon+ ASROCK K7S8XE

Autor: krak <yourmaster_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 15:15:43 MET DST

gigabyte Ati RADEON 9550 + ASROCK K7S8X
windows xp service pack 1
problem jest taki, że po wgraniu systemu: widows normalnie się wyświetlił na
ekranie monitoru, jednak nie były wgrane żadne sterowniki dla karty
graficznej(na zakładce ustawień ekranu nie figurowała nazwa radeona). Kiedy
je wgrałem i system poprosił o restart.Komputer wykonał polecenie - zaczął
się ładować system (wyskoczył znaczek windows - ładowania systemu).
Następnie znikło wszystko.Ekran zrobił się czarny i wyskoczyła klepsydra. Po
odczekaniu 10min zresetowałem kompa. I to samo (czarny ekran+klepsydra po
ładowaniu sys.). W trybie awaryjnym odkryłem że nie ma konfliktu
sprzętowego. Dziwny jest fakt że w systemie figurują dwie karty ati.Po
wyłączeniu jednej spróbowałem uruchomić ponownie w trybie normalnym i nic -
dalej to samo (klepsdra,czarny ekran i zwiecha). Gdy w awaryjnym wyłączeyłem
jedną ati i odinstalowałem drugą na karcie właściwości ekranu pojawiła się
nazwa karty ati radeon 9550, jednak sterowniki nie są zainstalowane. Gdy
zresetuję komputer znowu się pojawi klepsydra i czarny ekran. Co robić ???
Proszę pomóżcie
zdesperowany piotrek