Re: malo pamieci?!?! i czemu restarty :///

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 14:27:35 MET DST

> Witam posiadamy taki komputerek: abit KT7, athlon 900, 512 ramu, samsung 10
GB i
> [...]
> chce uruchomisc kolejny program pojawia sie komunikat za malo pamieci. tylko
nie
> wiem czemu jak jest 512 ramu na tym sprzecie, mamy inne gdzie jest 200 ramu bo
> grafa bierze reszte i jest wiecej programow wlaczonych!
>
> czesto tez komputer sie sam restartuje jak troche pochodzi, nie wiem czy to
> wlasnie nie ma wpywu na to pamiec, gdyz mam wrazenie ze jak sie tam zapelnia
> w tym momencie restarcik, moze ktos mi podpowiedziec jakie czesci trzeba
> posprawdzac zeby ten blad wyeliminowac? bede wdzieczny wszystkim za pomoc

jaki masz system ?? win xp ??

jak sie komp resetuje to
-- moze to oznaczac ze jest klopot ze steronikiem ( zainstaluj podpisany
steronik przez miacrosoft)
-- klopot z pamiecia ( zrob memtest )
-- masz wirusa/troja ( bywaja takie co resetuja kompa )

jak masz win xp to mozeesz podejrzec logi i sprawdzic jaki plik/program
generuje blad . mozesz tez wylaczyc automatyczne resetowanie winxp ( jezeli to
win xp ) gdy system napodka blad STOP .

teraz napisz jakie zazwyczaj uzywasz programy -- swego czasu muialem wylaczyc
flasha w gadu -- bo widzialem ze pamiec dla gadu sie stale zwieksza ( zaraz
po starcie gadu zajmowal 9 Mb -- a po godzinie pracy 36 Mb mimo ze nie
przeprowadzalem zadnej rozmowy -- po wylaczeniu flasha w gadu zapotrzebowanie
na pamiec dla tego progamu jest stale ) .