Re: k7s8x siec nie dziala

Autor: Lopi <lopi83_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 11:58:50 MET DST

In news:df6i8e$o15$1@inews.gazeta.pl,
szpon <szpon@nospam.gazeta.pl> typed:
> Użytkownik "Lopi" <lopi83@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Dmyślam się, że nie znasz poprzedniego MACa. Niektóre firmy
> dostarczające net zabezpieczają się przed nieuprawnionymi
> podłączeniami, przez identyfikację MACa. Sam miałem ten problem, gdy
> przesiadałem się z K7S5A na płycie z zintegrowaną sieciówką, na NF2.
> Tyle, że przepisałem se MACa ze starej sieciówki do zintegrowanej
> (opcja w BIOS). Nie łam się - możesz zmienić MACa również w Windows
> (we właściwościach karty sieciowej - Menedżer Urządzeń).

to ma dzialac w lokalnej sieci, nie ma znaczenia czy mac bedzie
00-30-4f-costam czy np 00-2d-60-costam ale jak sa FF-FF ... to nie dziala
inna sprawa to taka ze mac'a mam na naklejce na plycie wiec wiem jaki
powinien byc
nie ma jakiegos utility co by naprawialo ten problem? kiedys cos takiego
gdzies widzialem ale nie moge spbie przypomniec gdzie to bylo.
dzieki za zainteresowanie