Re: Jak odzyskać plik w XP

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 23:33:18 MET DST

> Przez przypadek przeniosłem plik systemowy do innego folderu i teraz win XP
> mi się nie uruchamia pisząc że brakuje tego pliku. Jak go przekopiować z
> powrotrm , system plików to NTFS, żadne dyskietki z win98 i 95 nie widzą
> tych dysków a innych nie mam. Plizzz sprawa dość pilna

idz do kolegi co ma winxp , lub z poziomu linuksa ( slax live CD -- jest na
programy.onet.pl -- przekopiuj spowrotem pliki na wlasciwe miejsce ) .

na stroanch maicrosoftu -- jest art o tym jak sie robi dyskitki startowe dla
win xp ( jest ich 6 ) .

http://www.howto.pl/modules.php?
name=FAQ&myfaq=yes&id_cat=5&categories=Microsoft+Windows+XP#28

temat "jak stworzyc dyskietki startowe dla win xp "

mam nadzieje ze dalje juz nie bedziesz juz potraafil obsluzyc polecenie coopy .

a moze zrobilesz kopie obrazu sytemu -- w winxpjest do tego narzedzie -- i przy
okazji tworzysz dyskietke ratunkowa ( jedna ) ??