Problem z napędami DVD

Autor: Wolfi <wolfiram_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 22:20:56 MET DST

Witam
napędy DVD (nagrywarka nec i napęd Samsung pod win xp) po zmianie w nich
płyty nie startują automat. (mimo zaznaczenia tej opcji), a explorer
wyświetla zwykle zawartość wyjętej już płytki. Często konieczny jest
restart, by czytały prawidłowo. Gdy je zainstalowałem napędy działały ok.
Ponieważ problem dotyczy obu napędów, zakładam że kłopot sprawia ogólna
konfiguracja, a nie np. firmware. Ostatnio wprowadziłem b. wiele zmian w
konfiguracji i w software w zw. z podłączeniem internetu, toteż nie jestem
nawet w stanie bliżej określić momentu wystąpienia problemu. Ponieważ jestem
raczj zielony oczekuję faktycznej pomocy, a nie kwiecistych popisów
elokwencji;
i za to dziękuję
 Wolfi