Re: Problem z dyskami SCSI

Autor: Piotr M. <michu_at_serwer.pocztowy.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 19:50:48 MET DST

tbg wrote:

> nie ma tam automatycznego terminowania w tych dyskach?
niewiem, na zworkach nic ustawione nie jest ( to się ustawia w ogóle na
zworkacH?)
ustaw moze tak, zeby sam przydzielal id (jesli to mozliwe).
ok, spróbuje
>kontroler widzi te dyski po wejsciu do jego "biosa"?
tak
> osobno podlaczone dzialaja?
tak
mozesz przepiac ten problemowy gdzies indziej
> zeby sprawdzic czy ruszy?

w mojej sytuacji oba są problemowe, po prostu jak jest jeden to wszystko
chodzi a jak 2 to :P