Problem z monitorem - HELP!

Autor: Johnny <pejcekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 18:47:29 MET DST

Cześć wszystkim!

Mam problem z monitorem Fujitsu Siemens TFT 43B1-M.
Konkretnie gaśnie, zaraz po uruchomieniu gry (GTA SA - serdecznie polecam),
wyświetlając jednocześnie informację "input not supported H: 49kH V: 59H".
Gra działa dalej w tle, leci muzyczka, działa menu, wszystko gites. No prawie
gites bo nic nie widać...

Raczej wykluczam problem karty graficznej, bo na innym monitorze wszystko
działa pięknie.

DXDiagiem sprawdziłem, jak ktoś chce to mogę dosłać wydruk, i mówi że jest
wszysko gites...

Sterowników nie przeinstalowałem, bo na stronie Fujitsu nie odpala, a sam nie
znalazłem. (JAK KTOŚ MA STEROWNIKI LUB ŹRÓDŁO TO BARDZO PROSZĘ!)

Czy potrafi ktoś mi pomóc, poradzić, poratować???
Wróciłem z wakacji, więc chyba czas odpocząć trochę przy komputerku, ale jest
ryfa... Błagam o szybką interwencję.

Z góry dzięki i pozdrawiam
Johnny