Re: Litera ł w niemieckim notebooku

Autor: Janko <janko28_at_USUNTO.wp.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 18:37:33 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu@albedo.CUTart.pl> napisał w wiadomości
news:jq6rrcrjqce0$.dlg@smutas.org...

> <tylda><l> - ~l
>
> Szkoda, że nie podałeś jaki to laptop - możliwe, że problem tkwi w tym
> http://support.intel.com/support/graphics/intel845g/sb/CS-004713.htm

Laptop:
Medion MIM2040, notebook PC 8089P, Centrino Intel 1,5 G z kartą graf.
Intela.
Ściagnąłem fix-polish.reg, uruchomiłem i ....teraz jestem na etapie
instalacji od nowa WinXp ale teraz już polskiej wersji:-)
Po ponownym uruchomieniu kompa po odpdaleniu fix -polish Win uruchomił się
tylko do ekranu WInXP Home Edition i dalej niebieski ekran i 4 linijki
napisane po niemiecku.
Zobaczymy czy w polskiej wersji windy też będą takie problemy.
Pozdrawiam

ludwik