Problem z karta sieciowa (chyba)

Autor: dh <ziger0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 15:06:04 MET DST

Konfiguracja mojego Pc
Windows ME, plyta Asus P4P800-E Deluxe, karta sieciowa zintergrowana z plyta
(Marvell yukon gigabit). Net przez siec osiedlowa.
Problem:
Ostatnio dzieje sie tak ze wylacza mi sie karta sieciowa i przez pare
godzina nie ma neta.
Z poprzednmim komp (dosyc starym) mialem podobne problemy, goscie z serwisu
powiedzieli
ze sa "zatkane porty" i zalecili zmienic sieciowke no i teraz mam ww.
kompa.
Czasem pomoga odinstalowanie i zainstalowaniw wszystkiego (karty,
protokoly), ale ostatnio juz nie.
Pomagalo tez czasami jak pomeczylem troche wtyczke od neta
(wkladanie-wyciaganie)
Pomoc windowsa sygnalizuje ze co jest nie tak z dhcp (jak nie ma neta).
Juz nie wiem co robic...