Re: Problem z GF 2 GTS

Autor: Nameless <nameless_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 12:32:46 MET DST

> Skąd ta pewność, że komp wstaje (mam na myśli odpalenie OSa) i tylko brak
> obrazu?

standardowy pisk przy starcie i dysk zaczyna pracowac jakby normalnie
ladowal sie system

> IMHO to wcale nie musi być problem karty graficznej. Standardowe pytanie -
> jaka reszta konfiguracji (zwłaszcza zasilacz ;D)?

100 % karta
chodzila 3 lata gdzies w jednej konfiguracji i bylo ok
podmienilem czasowo na inna w zepsutym komputerze i wszystko gra
a podejrzana karte wsadzilem do innego kompa i zachowuje sie identycznie
zasilacz 350 W albo 400 W nie pamietam

a i raz przy resetcah zdarzylo sie ze wyswietlil nie logo biosu karty tylko
smieci na calym ekranie