Re: montaż procesora A 64

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 22:02:23 MET DST

Użytkownik "Dariusz " <darekzal@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:df29gl$8g7$1@inews.gazeta.pl...

> Obawiam się, że warunki gwarancji praktycznie ją uniemożliwiają. Środek
> na
> radiatorze boxowym przykleja się do jądra i na zimno go się nie oderwie
> bez
> uszkadzania procka ( np. jak padnie płyta i nie da się uruchomić aby
> rozgrzać
> procesor i zdjąć radiator aby podnieść dźwigienkę).

Ja też się pewnego dnia zdziwiłem.
Wyjąłem radiator i...
ups
gdzie procesor? podstawka pusta !!!

Procesor był przy radiatorze, ale się bez problemów odkleił jak go trochę
podważyłem. W sumie te procki są dosyć pancerne dzięki dużej, blaszanej
osłonie rdzenia.

Aluminiową blaszkę z glutem wywaliłem i zapodałem zwykłą białą pastę - jest
OK. A na wypadek reklamacji gdzieś mam (nie wiem gdzie) nową blaszkę z
glutem z dwóch stron ...

--
Mirosław P.
GG 1119311