Re: Jaka płyta pod PIII 733 ?

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 19:24:17 MET DST

> Aś waść poradził, chyba że zabrakło "tylko nie na i815". Przecież to umie
> max 512 RAMu obsłużyć, a to jest na dzień dzisiejszy porażka. Wiem co
> piszę, > mam ten chipset. I dojrzałem do wymiany. Komputer ma (jeszcze)
> moc ale ten RAM go zabija...

Kupowanie powyżej 512 MB pamięci typu SDRAM jest IMHO mało opłacalną rzeczą.
Taniej coś na DDRach złożyć z jakimś Duronem 1200. Więc jeśli chodzi o i815
to uważam że to jedna z lepszych platform wśród "staroci" i dlatego
podtrzymuję to co powiedziałem nt płyty pod tego P3 733 MHz. Polecam nadal
mobo na i815 - można dostać za przysłowiową "flaszkie" - a stabilnością i
bezkonfliktową pracą przewyższa wszystkie VIA itp.