Re: AMD Athlon 64 3000+ (Socket 939) Venice i p³yta z AGP

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 17:08:30 MET DST

U¿ytkownik "wafd" <antyspamwolnykaukaz@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:df1phk$2hr$1@news.onet.pl...

> U¿ytkownik "wafd" <antyspamwolnykaukaz@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Zapomnia³em dodaæ, ¿e interesujê mnie p³yta na NForce3 lub 4.
epox:
gigabyte:
DFI:
msi:

Takie sa moje typy, tez sie przymierzam do identycznego
zakupu w przyszlym miesiacu. Wybralem wersje najtansze,
bez dodatkowych kart sieciowych/gigabit itp. Na nforce 4
nie ma plyt z agp (tak przynajmniej mi sie wydaje).

Z tych 3 ten epox wyglada najciekawiej, bo podobno plyta
gigabyte ma slabe napiecia na ram i przez to dosc
klopotliwa.
MSI troche drogi i ma wiatraczek 5000obr/min na chipsecie.
(moze sa tansze wersje, ale nie sprawdzalem ze wzgledu na
ten wiatrak)
Gigabyte najtansze, nie ma tez wiatraczka na chipsecie w
niektorych wersjach.
DFI jest najdrozsze, z wiatrakiem, ale to podobno
najlepsza plyta do oc.