Re: plyta KT 600-A Elitegroup - sloty SATA

Autor: slimak <slimak14_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 16:31:31 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:
> A ja mam pytanie. Uzywales juz dyskow SATA z ta plyta? Nie ma problemow ?
> Pytam bo sie przymierzam do nowego dysku ~250GB a poki co uzywalem tylko
> dyski na IDE z nia.
> (btw...jestem bardzo z tej plyty zadowolony do tej pory, szczegolnie, ze
> kosztowala mnie kiedys tam raptem 150 zl)

Tak uzywam 2 dyskow SATA
WDC WD1200JD - 120GB
WDC WD2000JD - 200GB
nie mam zdnych problemow
no i potrzebuje wpiac trzeci :-)

Do grupowieczow dodatkowe pytanie skoro mozna jednego do jednago slota
to po co RAID TOOL pokazuje mi taka statystyke ze:

Controller0:
- channel 0
  - Master WD1200
- channel 1
  - Master WD2000

Wynika z tego ze mam jeden kontroler, dwa kanaly i w kazdym kanale dysk
MASTER a gdzie SLAVE?