Re: Komputer za 2000zl

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 12:11:30 MET DST

Dawid_C wrote:
> ale w związku z mini mam kolejne pytania:
> - myślałem o procesorze 32bitowym z tego względu, że nie bedzie problemów z
> softem, a windows XP pod 64bity ma wiecej niedoróbek niz zwykły :|

Procesory AMD 64bitowe dzialaja w trybie 32bitow tak samo dobrze, a
nawet i lepiej niz te ktore sa tylko 32bitowe. Pisalem o tym wczesniej.
Nie musisz instalowac WinXP 64bitowego.

> ponadto nie wiem, czy nie bedzie problemów z nowymi sterownikami i innymi
> aplikacjami - jako, że używacie juz 64bitów to mozecie powiedziec czy nie ma z
> tym żadnych problemów

W przyszlosci nie bedzie, narazie pozostan pod 32bitami.

> - nie wiem o ile wydajniej będzie pracowała grafika pod PCIE od AGP w podobnej
> cenie (przy założeniu, że RAMu będe miał nie mało)

Roznica niewielka, a karty PCIE sa tansze od ich odpowiednikow AGP.

> - czy na dyskach SATA mozna juz bez problemu instalować system??

Jak najbardziej mozna.

--