Re: 128 vs 256

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 12:01:13 MET DST

Sander napisał(a):
> Wjndows XP zaczyna dopiero
> chodzić jeżeli masz przynajmniej
> 512 MB RAM'u .

        Eee tam, na 256-384 MB bez grania, obróbki grafiki rastrowej itp. do
podstawowych zadan biuro/internet wystarcza. Trzeba tylko pamietac ze
ogromne znaczenie ma tez dysk - teraz pisze z pracy z WinXP z MS Office
2003, LEXem, Firefoxem, Thunderbirdem, FDM, IM itp. na 128 MB RAM
[niektorym sie nie wytlumaczy] i przy w miare nowym dysku
i swapie o stalym minimum 256 MB dosc przyzwoicie to dziala. Az bylem
zdziwiony, bo w domu jestem przyzwyczajony do win2k posilłujących się
1 GB RAM.

> BTW i nie wiem po jakiego grzyba w ten sposób piszesz ...

        A Ty? Az dziwie sie ze Ci sie chcialo. On po prostu zle ustawil
formatowanie.

--
MB